BLOEMEN, ZONSONDERGANG EN HEEL VEEL PLEZIER || ROME

Het is maandag 5 juni. Onze wekker is vandaag niet gezet, dus we konden lekker uitslapen. Nou, en dat deden we. Ik werd zelf wakker rond ee...

Het is maandag 5 juni. Onze wekker is vandaag niet gezet, dus we konden lekker uitslapen. Nou, en dat deden we. Ik werd zelf wakker rond een uur of tien en Nienke had de avond ervoor gezegd dat ze waarschijnlijk vroeg wakker zou zijn, dus ik had verwacht dat ze al lang gedoucht was en klaar zat om de dag te beginnen, maar integendeel, Nienke en ook Thirza sliepen allebei nog wat uurtjes verder. Ik besloot alvast naar het douchehok te gaan waarna ook Nienke en Thirza een paar uurtjes later wakker werden. 

Toen ik weer terugkwam van het douchen, hadden ze de tafel gedekt om samen te ontbijten. Het brood lag in de oven en de eitjes waren aan het koken. Het was een heerlijk rustig ochtendje dus. Na het ontbijt gingen ook Nienke en Thirza even douchen en veel meer hebben we deze middag eigenlijk niet gedaan. Wel zijn we nog naar de supermarkt geweest om nog wat eten in te slaan voor de rest van de week. Deze keer was het niet zo'n zware tocht als dat het zaterdagmiddag leek na een dag lang reizen. 

Ook vandaag zorgden we weer zelf voor ons avondeten. Deze keer was het wat succesvoller dan de ovenpatat. Het was vandaag pasta en we waren best trots op het resultaat. Het was in ieder geval erg lekker dus missie volbracht.



Na het eten gingen we naar de overkant van de camping, want daar kon je heel mooi de zon onder zien gaan. Eerst gingen we tijdens het gouden uurtje wat rond lopen aan de overkant, waar we een prachtige bloementuin vonden. Hier hebben we een fotoshootje gehouden met zijn drieën, waarvan het resultaat echt goud waard is al zeg ik het zelf. 







Toen de zon echt aan het ondergaan was, gingen we in het gras zitten op een kleedje waar we mooi naar de zon konden kijken. Ook hadden we onze M&M's mee, dus eten werd ook niet gemist. Muziekje erbij, heerlijk avondje.




De zonsondergang was echt mooi en toen de zon helemaal onder was, gingen we terug naar de camping. Hier hebben we nog even bij het ijscafé gezeten. We aten een ijsje en praatten nog wat. Hierna hebben we in de caravan nog wat spellen gedaan en muziek geluisterd. Vanavond was echt een prachtige avond waarbij ik wel honderd keer gehuild hen van het lachen. Deze week kan voor zover echt niet beter. Ik heb het naar mijn zin en het kan alleen maar beter. Tot morgen. 

Ook leuk om te lezen

0 comments

Flickr Images