Souvenirtjes halen in Windhoek en lekker eten! || Namibië

Dinsdag is aangebroken. 26 juli is het vandaag! Vandaag was het tijd om even wat voor onszelf te doen. We gaan een dagje naar Windhoek,...

Dinsdag is aangebroken. 26 juli is het vandaag! Vandaag was het tijd om even wat voor onszelf te doen. We gaan een dagje naar Windhoek, hier is een groot winkelcentrum waar wij onszelf prima hebben weten te vermaken. In Windhoek gingen we eerst een uurtje zelf verkennen waarna we weer verzamelden om te lunchen. Hier hebben we zeker de Afrikaanse cultuur kunnen ervaren: we hebben ruim anderhalf uur op ons drankje moeten wachten. In Afrika gaat alles super relaxed en 'kalm an'. Uiteindelijk kreeg ik wel een heerlijk broodje met bacon en kip en een frozen hot chocolate. Super lekker! Daarna kregen we gewoon een aantal uurtjes vrije tijd om lekker te winkelen. Op de marktjes heb ik wat souvenirtjes gekocht waaronder een sleutelhangertje met mijn naam erin. Toen de tijd voorbij was gingen we met het busje naar een ander restaurant om daar te dineren. Ik at pizza en anderen hadden ook nog pasta's. Het was wel echt super lekker. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen over vandaag. Het was wel even een lekker dagje. Tot morgen!








Ook leuk om te lezen

0 comments

Flickr Images