Muziek maken, samen zingen en David & Goliath! || Namibië

En dan is het woensdag 27 juli. Vanmorgen heb ik samen met mijn muziekgroepje na het ontbijt wat liederen voorbereid. 's Avonds vo...


En dan is het woensdag 27 juli. Vanmorgen heb ik samen met mijn muziekgroepje na het ontbijt wat liederen voorbereid. 's Avonds vond er zich namelijk een dienst plaats en 's middags was er weer een kids club in de wijk waar we liedjes gingen zingen. Met het voorbereiden zijn we wel een aantal uurtjes mee bezig geweest.



Na de lunch heb ik nog een intens schattige baby de fles gegeven. Dit moest natuurlijk ook vastgelegd worden. Daarna gingen we de wijk in om de kinderen te vermaken. Eerst gingen we wat liedjes met ze zingen en daarna speelden we een toneelstuk over David en Goliath voor de kinderen. M'n vader speelde Goliath. Hij was ingepakt in folie wat een harnas moest voorstellen en Edwin speelde David. Hij had natuurlijk niets bijzonders aan. Na het toneelstuk vertelde Rene de onderliggende gedachte van het verhaal en toen was het foto- en knuffeltijd. Die kinderen vinden het echt geweldig om op de foto te gaan. Je hoeft maar op je hurken te gaan zitten met een camera voor je en alle kinderen komen op je af rennen voor de foto. Super schattig!











's Avonds was er nog een dienst waar hele mooie dingen gebeurden en ons alleen nog maar hechter maakte.

Ook leuk om te lezen

0 comments

Flickr Images