Overal tassen en stapels van spullen!

NOG EVEN NOG EVEN NOG EVEN! Ja, nog een nachtje slapen en dan begint de reis waar we met z'n allen zo lang op hebben gewacht en naar...


NOG EVEN NOG EVEN NOG EVEN! Ja, nog een nachtje slapen en dan begint de reis waar we met z'n allen zo lang op hebben gewacht en naar hebben uitgekeken. Omdat niet alleen ik, maar ook mijn zus en ouders mee gaan op reis is het een grote sessie van spullen inpakken bij mij thuis. Overal liggen stapeltjes met spullen die mee moeten naar Afrika en elke keer als ik ergens anders naar kijk zie ik een koffer open liggen of iemand die druk bezig is met bedenken wat er nog meer mee moet.

Familie komt langs om gedag te zeggen, berichtjes van 'Fijne reis' stromen binnen. Het is officieel, de reis gaat beginnen. Veel mensen vragen aan mij of ik zenuwachtig ben, maar gek genoeg ben ik dat helemaal niet. Misschien omdat ik nog helemaal niet besef wat mij te wachten staat, of misschien omdat ik gewoon niet zo zenuwachtig aangelegd ben. Wie zal het zeggen? Wat ik wel zeker weet is dat ik er ontzettend veel zin in heb. Het is een hele uitdaging en ik wil hem met beide handen aangrijpen. Over een aantal uren hang in boven de lucht onderweg naar het onbekende.


Vanaf hier ga ik jullie op de hoogste houden van wat mij allemaal overkomt. Ik weet nog niet helemaal precies hoe dit zich gaat uitpakken, ik heb namelijk niet de gehele dag beschikking over een laptop, maar een ding dat zeker is, is dat ik hoe dan ook ga schrijven over mijn belevenissen. Houdt deze blog (en mijn Facebookpagina) goed in de gaten om up to date te blijven.

Ook leuk om te lezen

0 comments

Flickr Images