Zitten, wachten en gaan!

Het is dinsdag 19 juli 10.30 uur en de groep verzamelt zich in 't Harde om door de ouders uitgezwaaid te worden en door de bus mee geno...


Het is dinsdag 19 juli 10.30 uur en de groep verzamelt zich in 't Harde om door de ouders uitgezwaaid te worden en door de bus mee genomen te worden naar Frankfurt. Vanaf hier vliegen wij richting Afrika. Het was een emotionele toestand met tranen en blijdschap. (Ja, dat kan tegelijk). Na een groepsgebed en een foto voor de bus was het dan werkelijk waar tijd om te vertrekken.





Bij Keulen hebben we nog een korte pitstop gemaakt om een ijsje of wat anders te halen. Aangekomen bij de luchthaven gingen we na de koffers hebben achtergelaten en de ticket hebben gekregen allen uiteen om wat te eten voor diner. De meesten gingen naar de Burger King, maar samen met Malissa, Brenda, Jessie (mijn zus) en mijn ouders kozen we voor wat te drinken bij de StarBucks en daarna heerlijke noodles bij een Japans restaurant, Dat was echt heerlijk. Toen die tijd voorbij was, verzamelden we bij de gate om door de douane te gaan en de vlucht te beginnen!








Dan is het nu toch echt tijd om de lucht in te gaan. Een tienuurdurende vlucht staat ons tegemoet. De eerste uren heb ik weten te vullen met de film Jungle Book, die overigens echt super tof was, en de rest van de uren heb ik proberen te slapen, maar dit wou nog niet echt makkelijk lukken. Een best wel beroerde nacht kan je dat zeker noemen dus. Ik heb me wel weten te vermaken met het fotograferen van de zon en de vleugel. Ik had een ideaal plekje bij het raam dus ik had fantastisch uitzicht.



Maar goed, uiteindelijk geland en weg van de luchthaven van Namibie ontbeten we rond 6 uur met tosti's en patat. Ons dagritme was toch al zo verpest dat we daar geen proberen mee hadden. Het was echt super lekker.




Tot zover voor vandaag. Wat er woensdag 20 juli mij en mijn groep allemaal overkwam kom je later te weten. Misschien wel morgen, misschien wat later. Wie zal het zeggen? Blijf oplettend dus! 



Ook leuk om te lezen

2 comments

Flickr Images