Lachen, rennen en spelen tijdens het sporttoernooi!

En dan is het alweer zaterdag 23 juli. Het was vandaag tijd voor het grote sporttoernooi! Voetbal voor de jongens en netbal voor de meis...


En dan is het alweer zaterdag 23 juli. Het was vandaag tijd voor het grote sporttoernooi! Voetbal voor de jongens en netbal voor de meisjes stond op het programma, maar er was erg weinig animo bij het netbal dus dat werd geen toernooi. De jongens hebben we een mooie ochtend en middag kunnen spelen. Wij meisjes hebben een aantal potjes voor de lol gespeeld tegen een Afrikaans team. Netbal is een Afrikaanse balsport wat lijkt op een combinatie van korfbal en handbal met heel veel regels. Het was wel grappig want zij waren super fanatiek en wij snapten er eigenlijk vrij weinig van. Toch heb ik me heel erg vermaakt. Verder heb ik vooral met de kinderen hier gespeeld, voetbal gekeken en in de zon gelegen. Dat moet ook gebeuren hoor! De avond hebben we heerlijk pizza en milkshakes afgehaald. Dat was ook wel weer eens een keer lekker. Daarna ging bijna de hele groep de wijk in om daar nog bijzondere dingen te beleven, maar ik bleef even lekker binnen samen met nog iemand. Dat is dit moment dat ik dit schrijf en we kijken ook even lekker een filmpje. Relaxed dus. Dat was het wel voor vandaag, maar niet voor goed. Tot snel!











Ook leuk om te lezen

0 comments

Flickr Images