Ik ging op safari! || Namibië

En het is alweer vrijdag 29 juli! Wat gaan de dagen toch snel en we zijn alweer bijna bij de laatste dag van de reis. Maar het is nu niet...



En het is alweer vrijdag 29 juli! Wat gaan de dagen toch snel en we zijn alweer bijna bij de laatste dag van de reis. Maar het is nu niet de tijd om daar overna te denken, want vandaag is het tijd om op safari te gaan! Wat gaaf, zul je denken, maar iets wat minder gaaf als je je bedenkt dat je net vandaag ziek wordt. Ja, het is heus, vandaag moest ik de dag doorkomen met ziekte, pijn en misselijkheid. Super beroerd in de bus gingen we naar het safaripark. Ik ging het gewoon proberen. We zaten verdeeld over twee jeeps beschilderd met dierenfiguren. Super leuk. En werkelijk waar, toen ik in de jeep zat tijdens de safari ging het opeens een stuk beter met mij! Wat een opluchting. Helaas, toen ik weer uit de jeep stapte, voelde ik me net zo beroerd dan niet beroerder als voorheen. Ik ben gaan liggen en ben niet meer overeind gekomen deze dag. De anderen hebben nog een lekkere lunch/diner genuttigd op locatie, maar daar heb ik ook niets van genomen. Jammer, maar het was niet anders. Later op de dag is er een groep nog naar Windhoek gegaan om even te winkelen, en de rest (waaronder ik) is terug gegaan naar het RKC. Rond vijf uur kwamen we daar aan en toen ben direct mijn bed in gedoken. En geloof het of niet, ik heb doorgeslapen tot zaterdagochtend en ik voelde me die dag weer een stuk beter. Het was dus een vreemde dag, maar de safari zelf was ontzettend gaaf, wat ook wel zal blijken uit de foto's. Enjoy!










Ook leuk om te lezen

0 comments

Flickr Images